Här kommer faktiskt jag!

Hej cyberspace! Jag tänkte börja skriva igen. Sådetså. Imorgon ska jag börja gå till en psykolog och prata om saker som pågår i min fantastiska hjärna. Känslor som tenderar att svämma över och saker som gör en rätt så glad tjej rätt så dyster ibland. Jag hoppas att det kommer ge mitt liv något gott! Det är svårt att hitta någon som man verkligen kan prata med, göra sig sårbar inför och känna att man får något annat i utbyte än tomhet.
 
Livet just innebär att ställa om inför höst. Detta gör jag genom att fynda, som jag så fint vill kalla det, alldeles för mycket kläder på Monki och Tradera! Jag tänker även ta till levande ljus, återgå till träningsrutinerna jag hade innan semester, vara kär i min pojkvän samt fortsätta kampen för att hitta ro till att läsa någon av alla spännande böcker jag har väntandes på hög. En annan, konstig sak jag sysslar med är att spara ut mina ögonbryn och kolla vad jag kan få för resultat, man vill ju ha lite att jobba med på den fronten liksom! Det kan man också syssla med för att få lite spänning i vardagen! 
 
Fasiken vad viktigt det är att ha ett jobb som ger en något också! Där kankse det också kan komma att ske en viss förändring i mitt liv! Om universum vill mig väl!
 
Kan vi inte bara gå starka in i hösten nu och njuta av den mysigaste årstiden och försöka klara oss lindrigt med bara pyttelite ångest? Okej, bra! 
 
/ E
 
 
[Från augusti förra året pga för lat för att koppla in hårddisk!]
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej Emma! Bra där att snacka lite med psykolog. Jag har gjort det och samtidigt sökt upp ett medium. Har kommit fram till att jag är lite medial och det inte alltid ör mina känslor jag känner utan andras oxå.
Det kanske lika för dej. Bra att börja med psykolog.
Önskar dej lycka till.

Vet ej hur det här funkar men hoppas på svar.

Svar: Tack! Var länge sedan jag skrev det här och har försökt klara mig utan psykolog ett tag och det har väl gått helt okej. Vad spännande att du tagit kontakt med ett medium, hur var det? Jag kan tänka mig att det är så för mig med, är väldigt inkännande och har lätt att grubbla och vrida o vända på saker ibland..
Emma Näslund

Upp